Ett jobbigt men bra styrkepass

Här kommer ett snabbt inlägg om kvällens träning, och visst överlevde jag! Men de va precis ;) Tänk vad man kan märka att man inte tränat på någon vecka, så snabbt man kan tappa de, jag som tyckte jag började komma i bra träningsform för ngr veckor sedan.. Känner redan hur morgondagens träningsvärk smyger sig fram och kan knappt stå på tå utan att de riktigt hugger i vaderna! Men visst var det sjukt skönt att komma igång igen , och de kan ju faktiskt bara bli bättre och jag ska kämpa för att bli bättre och för att bli mer vältränad!
Mer uppdatering om träningen vid något senare tillfälle för nu är det sängen som väntar! Är sjukt trött och kommer sova gott de timmarna man får i sömn om natten!
Skolan imorn 8.10 sen ett snabbesök hos tandregleringen ..


god natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0