missade konserten och imorn börjar skolan!

Det var ett tag sedan jag skrev här nu. Som många vet missade jag ju den efterlängtade the Voice konserten i Sthlm. Riktigt dålig timing med tanke på att jag verkligen sett fram emot konserten. Fick hög feber helt enkelt. Och om man tillochmed väljer att sätta sig på tågen för att komma hem istället för att gå på konsert är man inte bra ..
Är fortfarande inte helt frisk, känns som de aldrig bryter riktigt ut och inte heller blir jag bättre .. förkylning, hosta och ont i halsen som satan! menmen..
Imorn börjar också skolan! Va inne en snabbis i stan idag och köpte bl.a. kalender till skolan imorn!
Måste även lägga ner saker i väskan och se till att jag inte glömmer något imorn, just nu känns de mest spännande att börja imorn, men imorn kommer jag förmodligen vara nervös .. Kanske lägger upp lite bilder på dagens inköp sedan :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Gör så =)

2008-08-20 @ 15:36:10
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0