svårt att bestämma mig ..

nu är det såhär;
att jag har problem med att välja vilken hårfärg jag vill ha ..
när jag hade blondt hår ville jag bli brunett igen för jag såg på bilder när jag va brunett och tänkte ; sån hårfärg vill jag ha igen!
och nu när jag faktiskt är brunett igen ser jag på bilder och inser att blondt inte va så tokigt trots allt!? Att det ska va så svårt att bestämma sig ..
Och på ett sätt tänker man såhär men aa vänta med att bli blond till sommaren och är mörk nu på höst/vinter , men faktiskt så gick jag emot strömmen i somras och färgade de mörkt när alla färgade de ljust :o och börjar tröttna på de möka faktiskt , men tröttnade på de ljusa ännu snabbare ?!
shiet kan inte bestämma mig!!!

iaf
Bild 1
; Den färgen hade jag när jag åkte till thailand, de va lite guldaktiga slingor på mitt mörka, för att få bort de mörka ..
Bild 2 ; De va under min blonda tid .. ganska likt bild 5 fast lite gulare ..
Bild 3 ; Min natutliga färg faktiskt innan jag började färga ..
Bild 4 ; Den färgen har jag typ nu, samma som jag hade på nyår förra året .
Bild 5 ; Det var också under min blonda tid , nästan precis när jag färgat de om jag minns rätt? Askblondt typ ;p




Så de va de!
och nu börjar de bli sent så natti på er!
Blir väldans glad på er som vill hjälpa mig och säga vad ni tkr !!! :D:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du passar verkligen i båda!:D gör det som känns bäst :))))) <33

2008-08-31 @ 19:33:56
URL: http://mathildusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0