Allt flyter

Kände att jag var tvungen att skriva lite om våran kväll här, som började som den skulle och slutade inte som planerat ;) Började med att vi 6 tjejer (som vi var från början) åt en god middag på verona för att sedan ta oss in till stan och gå på bio, som det var tänkt. Eftersom becks skulle fixa hennes naglar 1900 så åt vi redan vid 1700 för att hinna detta. så när vi ätit upp vid 1800 börjar vi traska in mot stan för en väntan på 3 timmar innan bion skulle börja. Så vi går runt lite sitter vid bion , köper godis/kaffe etc. Sen börjar de droppas av folk, pilldillen som var trött och skulle jobba imorn tog bussen hem vid åtta, likaså jessica som inte ville se bion vi skulle de (yes man med jim carrey) Då var det jag carro och johanna kvar = 3 st. Vi hämtar sedan upp becks som fixat naglarna för att hämta ut biljetterna. men det var ju lättare sagt än gjort, biljetterna som carro bokat , är inte alls bokade ?! Så något fel har det blviit, så vi frågar runt om andra filmer att se ist. Allt Flyter var tydligen den enda kvar där det fanns platser, och den ville bara jag och carro se. Så från att ha varit 6 st blev vi tillslut bara 2 st kvar! Men vad gjorde det :) Rolig film med roligt sällskap! Kan inte bli bättre :) Detta var en liten summering utav kvällen, en mycket lyckad kväll enligt mig :)) Nu ska jag sova så jag är utvilad till min och nathas shoppingtrip till götet imorn :))



godnatt! :*

Kommentarer
Postat av: becks

hahahha klockren, är bilden från filmen? <3

2008-12-30 @ 13:43:18
URL: http://andraey.devote.se
Postat av: carro

haha PERFEKT planerad kväll! :D bäst film och bästaste sällskapet må ja säga <3<3

2008-12-30 @ 15:38:49
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0