Annan dag jul

Vilket betyder mellandags rea! woow liksom. Fett mycket folk som trängs! Man orkar liksom inte, så hittar sällan något. Det enda jag hittade idag var en klänning som jag och frida köpte tillsammans. Så ingen nyårs klänning nu heller. Hoppas på en trip till Göteborg med natha på tisdag kanske? Annars så börjar dagarna innan nyår fyllas med planer och det är nite långt kvar till nyår nu! Jag längtar :D Så har något att göra så gott som alla dagar tills nyår. Så lovet kommer bli great :) Sen är det 2009, gud 2009,.  Känner på mig att det kommer bli ett bra år, det SKA bli ett bra år, det ska jag se till!

Annandag jul idag iaf snart kommer mormor och kunsiner och det blir julfirande idag igen.
Slipper iaf julmat idag, puuh 
.




snart är julen över.
Ha en trevlig kväll alla! :D

Kommentarer
Postat av: Pilla

Nästa år kommer bli det bästa på länge känner jag på mej ^^, <3<3

2008-12-26 @ 20:47:24
URL: http://perniillawisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0