God jul!

Ja nu tar jag upp bloggen igen, var ju ett tag sedan sist, orkar egentligen inte skriva något nu heller ;(
Har som ni ser ingen design heller eftersom puckad som man är tog bort den. När jag tänkte göra en ny, men sen kom jag ju på att jag inte orkade göra en ny design när jag väl raderat den gamla?! Och ingen gammal finns sparad heller.

wellwell, ska iaf berätta lite om vad som hänt det senaste dagarna .. oj göstanes de var jag veckor sedan jag skrev sist, dumma dumma. Får berätta om vad som hänt sedan dess iaf. Då börjar vi.


Lussevakan blev lyckad faktiskt. Hade kul men hade faktiskt kunnat ha ännu roligare. Sjukt mycket folk på madison! Men det var lyckat, hade med mig ett bra sällskap som gjorde kvällen brabra!


Dagen efter lussevakan var det hfg's årliga julgala. Och pigga och glada som man var körde man iaf runt på tre matta varv. Dissade hoppet detta året. Julgalan är en riktig jultradition för mig, har ju varit med ända sen jag började, så åttonde året detta året. Så det är något som hör julen till :)



Resten utav den helgen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Började iaf sista skolveckan med en slappemånag och håla på 2,5 timmar. Blir förkyld och sjuk och stannar hemma tisdagen för att vila upp mig inför dansuppvisningen på onsdagen, kunde bara inte missa slut ''grejen'' på estetisk verksamhet innan betygen skulle sättas.

Onsdagen mår jag egentligen inte mycket bättre och kände för att vara hemma egentligen. Men tar mig till skolan ändå för att dansa. Blev först ett genrep i danssalen och sedan ett till genrep i galaxen innan uppvisningen skulle sättas igång vid elva. Jag kan ju säga at tde som var oroliga för att de inte skulle komma några hade inte behövt vara oroliga alls! Utan att ens våran lärare ''ropat'' ut i högtalarna att de var uppvisning så var det smockfullt i galaxen! Det var köer och folk stod i gångarna för att sittplatserna inte räckte till. Måste säga att jag blev riktigt riktigt nervöös faktiskt! Benen vek sig nästan och jag kände att jag blev helt förvirrad och började glömma vad jag skulle göra helt och hållet! Men tror det mest var småmissar som jag mest tänkte på själv. Hope so. Andra uppvisningen gick betydligt bättre. och gud vad kul det var! Var med på fyra danser, Try Again, ''rock-solot'' , lejlas solo & Drop. Otroligt kul!
Resten av den dagen bestod utav vila, var ju fortfarande inte helt frisk och kände mig febrig ..



Trots förkylning gick jag till skolan för avslutning på torsdagen ändå. En kort uppvisning i galaxen sen fika och mys med klassen innan alla sa hejdå till varandra för att gå på jullov! Åkte hem lite snabbt och åkte sedan in till stan och var där med Sanna. Träffade mycket folk där, alltid trevligt.

Annars sen förra torsdagen tills nu har jag inte gjort något speicellt träffat kompisar, jobbat och tagit det lugnt, blivit så gott som frisk också. Jag kan ju säga att julklapparna är fixade nu iaf.  Ute i sista som vanligt, men de va fixat och klart igår så det är ju ganska bra trots allt. Och imorgon är det julafton! Kan inte förstå det faktiskt. Känns inte alls som julafton, kanske för det itne är någon snö? Även fast jag inte gillar snö speciellt mycket vore det ju ändå mysigt med lite snö imorn? Finns inte mycket mer att skriva nu, Om de är någon som orkat läsa ända hit kan ni ju slänga in en kommentar så blir jag glad :') Blir kanske en nybloggdesign som julklapp till bloggen? maybe baby :)

GODJUL ALLA!
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag orkade

2008-12-23 @ 23:36:10
Postat av: carro

men emmyemmy, skriv lite till! ;) tss ja orkade mej igenom till slut iaf :)) <3<3

2008-12-25 @ 07:22:03
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0