Nyårsafton

Stresss stresss .. okej det är 4 timmar kvar typ tills jag ska iväg, ändå stressad typ, så mkt som ska fixas ju! gud :D ser verkligen fram emot ikväll,. kommer nog bli topppppeeennn!!!!! :D taggad som fan

Igår besökte jag och natha götet. hittade lite, men INGEN nyårsklänning -.- men trevligt hade vi det och hittade ett bar jätte snygga skor! Ska bara lära mig gå i dem ;o  Sen imorse stack jag och syster in till stan för ett sista  försök att hitta klänning. Gav nästan uppp, men i sista butiken hittade jag en klänning! gud älskar den! dock lite för stor så ska sys in nu snart av syster. Så inget mer att skriva nu!


GOOOOOOOTT NYYYYYYTTTTTTTT ÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0