26 dagar kvar av lovet ..

Gud vad tiden går fort, snart är sommarlovet slut och gymnasiet väntar .. spännande :D
Nu står jag på jobbet igen, känns som om detta stället varit mitt andra hem nu under sommaren. Det enda jag gör är att jobba jobba jobba, kanske en liten överdrift, för visst har jag hunnit med att göra andra saker också, men i slutändan när jag tänker på vad jag gjort under sommarlovet så tänker jag bara på hur mycket jag jobbat.
Fast eftersom vi ändå inte haft någon speciellt bra sommar iår heller, så skadar det ju inte att jobba och tjäna pengar, eller hur?  :D Fast nu när sommaren väl kommit vill man ju inget hellre än att ligga och steka på stranden, bara att hoppas att sommaren håller isig åtminstone följande veckan. Jobbar mitt sista sommarpass imorn! wiiho sommarlov på riktigt tänker man ju då, men nene höstschemat börjar den 3 augusti! 3 AUGUSTI!? känns ganska jobbigt faktiskt, förmodligen mest för att jag var så inställd på att få sommarlov på riktigt i tre veckor innan skolan börjar, men jag överlever! :D Nu när jag ändå har 5 timmar kvar på jobbet tänkte jag fixa lite med utseendet på bloggen, är även denna gång inte nöjd xD lite saker som måste ändras ;) haha.

Kommentarer
Postat av: knäckos

tack älskling dsm<3

2008-08-03 @ 20:52:51
URL: http://aworldofpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0