Gothia cup

hemma igen!
under en veckas jobb på Gothia Cup har jag hunnit med;
x haft mattkrig
x torkat 450 bord
x sovit på arbetstid
x träffat kund fu panda! x)
x tagit sönder två glas (a)
x serverat 12 000 portioner mat
x haft privat chaufför till jobbet x)
x haft vattenkrig med frida&nicklas
x träffat värsta skumma kroatiern xD
x blivit vettskrämd utav en kille på nordstan :|
x umgåtts med våra kära vänner från kungsbacka
x träffat folk från länder som kroaien, bosnien, frankrike, spanien osv.
x shoppat i göteborg och kungsbacka;
två jeans, jeansshorts, två koftor, linne och diadem
x gjort bort mig, då jag påpekade högt att jag aldrig skulle vilja vara mattant nu när jag förstått vilket helvete de har när kökschefen stod bakom ;o såg liksom de inte xd
x kollat på semifinaler i göteborg mellan mexico och tyskland och en mellan kroaien och ett svenskt lag och ngn match till
x druckit red bull / power king / kaffe för att hålla mig vaken då vi skulle upp fem för att jobba
x Haft en otroligt bra vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0