måndagen den 8 juli

Dagen började med att jag bestämde tillsamman med sanna claudia och paulina att vi skulle ta oss till afterbeachen i tylösand klockan fyra. Så sanna hämtade mig med moppen halv fyra. Halvvägs ut öppnade sig himeln och regnet vräkte ner. Så vi bestämde oss för att vända och köra hem igem.  vilket nog var ganska smart för påväg hem började de blixtra och åska. När vi väl va hemma igen var vi rejält blöta och frös ganska mycket. Så blev filmmys på eftermiddagen. Senare skulle sanna iväg och träna och jag träffade natha en stund ute och vi satt och snackade i någon timme. Följde sedan med mamma och handlade. Väl hemma hyrde jag film med mamma o pappa, och nu sitter jag här- Ska snart gå till sängs och imorn bär de av till Lund! och vad jag ska göra där avsllöjas imorgon eller kanske någon annan dag..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0