onsdagen den 9 juli

Idag hade jag morgonpasset på jobbet. Så upp kvart i sju, jobbigt värre asså .. Jag sover sjukt dåligt när jag ska jobba på morgonen också, jätte rädd att jag ska försova mig som jag gjorde en dag, så efter det vaknar jag på natten innan jag skall upp för att jobba. Och när man väl vaknar för man skall upp och hör och ser regnet ösa ner utanför fönstret finns de ju inget bättre än att bara lägga sig ner och somna om igen, men nejnej inte en dag som denna. Slapp iaf cykla eller ta bussen idag eftersom mamma ändå var uppe så hon kunde köra mig. När jag kommer dit står de redan ungefär 6 st som står och väntar på att jag skall öppna trotts att deras tennis tid inte börjar förrän 40 minuter senare. Höll på att somna senare på jobbet och inte förrän senare runt tolv-ett något började jag piggna till och då hade jag redan jobbat 3,5 timme. När jobbet var slut hämtade mamma mig, åkte hem och tog någon timme senare bussen in till stan för att träffa Jamie&Natha och Enzo va även med ett tag, träffade också annat trevligt folk. Tio i sju tog jag och natha bussen hem från stan. Klockan åtta satt jag på bussen igen , efter att ha stressat som fan. Träffade Viccan&Issa och tog bussen ut till Grötvik för mysig picknick. Mycket trevlig dag. Och stackars Issa som kände att hon mådde dåligt och sen när hon kom hem upptäckte att hon hade hög feber, krya på dig <3  Kom nyss hem och känner mig ganska slut., men funderar ändå på att ta fram dammsdugaren och dammsuga mitt rum, kan behövas, sen kommer jag förmodligen va ganska slut och sova gott. Godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0