söndag den 7 juli

Har ändrat min blogg för tredje gången nu, att man aldrig ska bli nöjd?!
Är typiskt nog inte riktigt nöjd med hur den ser ut nu heller.
Men efter att ha bytt utseende på bloggen 1-2 gånger om dagen borde ja jag tillslut bli nöjd, eller?!
Så gör förmodligen ett nytt försök imorgon eller någon annan dag!
Idag har jag jobbat och sovit, nästan inger mer än det.
Gick upp halv ett för att göra mid i ordning och äta innan jobbet två, jobbade sedan tills klockan var halv åtta.
Cyklade sedan hem från jobbet och har tagit de lugnt sedan dess.

Måste stänga av datorn nu för de åskar och blixtrar och regnet verkligen öser ner!
Hurra för bra väder på sommarlovet, när kommer sommaren och värmen egentligen?
        

Bilder från thailand i mars 2008 - ta mig tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0