dålig dag

som slutade bra tillslut ändå :))
Dagen började iaf med att jag fick en skön sömn på 10 timmar! härligt eller vad liksom :D sovmorgon gillar vi! Mår dock inte så bra när jag väl går upp och orkar knappt göra mig iordning till skolan, men klarar det ändå! Har blivit förkyld =/
Kommer till skolan men ett ganska dåligt humör och är allmänt inte positiv till något, men tänkte att jag iaf ska stå ut att gå i skolan till matten för jag ville ju se mitt prov. Så tar mig egenom svenskan och lunchen och får tillbaka matteprovet, ALLA RÄTT! vadå överlycklig? :D matte gillar vi :)) Hittade också min samhälls bok som va försvunnen för ett tag :| Så den är i säkerhet igen. Jag och Carro bestämmer oss ändå för att klara av dagen tillsammans! För vi vill ju inget annat än att kolla på när tjejerna spelade VM-kvalet halv två, så fick kunde heja på pilldill johanna my och de andra :) 
Så vi sitter mattelektionen och sjunger på gamla låtar för att få tiden att gå fort, vilket den gjorde!
Engelskan smiter vi ut för att kolla lite på första halvlek eftersom pilla hade pappren i hennes skåp (a)  Kollar matchen och tjejerna vinner, grattis grattis! Turkiet nästa nu , och jag är inte alls avundsjuk! Sen va den spanska 15-16. segt men klarade det också! :)
Nu väl hemma har jag skrivit över allt i samhällsboken och gjort klart alla arbetsblad i historian, jag är stolt över mig själv! :D Så nu är jag klar med pluggandet för idag, har min planering jag går efter ;) huehue.
Ska kolla på Saw 5 nu, om jag vågar :|


gud :| vågar jag detta?

Kommentarer
Postat av: Pilla

inte själv emmy :S jag vill se dej imorogon med ju :P <3 hah hade jag sakerna i mitt skåp ^^, jasså det viste inte ja x) <3<3

2008-11-12 @ 20:17:18
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: carro

själv?! :O din dumma fan! du kmr dö :O :s IDIOT! tss (A)<3<3

2008-11-13 @ 21:26:09
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0