Första advent

Idag är det första advent, julen närmar sig! :D Jag som tyckte de precis var sommarlov och jag började på gymnasiet , och nu har jag redan gått snart en termin ;o gud va tiden går fort!  Gårdagen bestod utav jobb i 5,5 timme sedan träning sen kom släkten sju för att fira mammi som fyllde år i onsdags. Natten till idag fick jag en välförtjänt sömn! Gick sedan en långrunda med nea på 1,5 timme, skönt faktiskt. Efter det blev de slapp med oth och nu ska jag snart iväg på julskyltningen i stan , det är så mysigt! Hör verkligen julen
till. vi hörs!



Kommentarer
Postat av: carro

ne ja vill att julen ska ta och ta slut nu .. :(

2008-12-01 @ 19:10:33
URL: http://carroliljaa.blogg.se/
Postat av: Andy

oth igen nu? =)

2008-12-01 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0