Sådärja!

Efter mycket fipplande och trixande är jag klar med designen! puh xD hade tänkt att berätta lite om min dag nu då : )

Det blev en tidigt uppgång idag för att åka till göteborg. Var i göteborg för att framförallt köpa fridas balklänning till studenten. Var framme ungefär runt elva och efter många om och men så blev det att jag gick i stan lite själv och kollade medans mamma och frida kollade på balklänningar. Faktiskt mysigt ändå att gå runt och kolla runt själv liksom. Blev lite små segt efter några timmar så mamma och frida hämtade upp mig senare så jag kunde vara smakråd till klänningsvalet. När frida väl bestämt sig för en turkos/grön klänning begav vi oss in till nordstan igen för att äta och sedan på en liten shoppingtur igen. Mitt på nordstan utbrister frida plötsligt;

- emmy kolla?! Gå och ställ dig jämte din idol ; )  
- va vem?

så vänder vi oss omkring och ser BERT KARLSSON sitta och signera en bok, så jag och frida fular och oss går såklart fram nära nära för att få en närbild på vår ''idol'' . Sedan begav vi oss hemmåt med lite kläder rikare : ))

Måste också påpeka att jag hittat min dröm bröllopsklänning som jag måste ha när jag gifter mig! Och ska inte ha några blomsterflickor eller ngt heller på mitt bröllop utan jag ska ha lamm! Hur sött är inte det liksom?! :D



Är man normal som redan 16 år gammal planerar sitt bröllop?
Förmodligen inte ; )

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Lugnt, det är normalt. Hittade min förra sommaren :)

2008-11-23 @ 11:16:46
URL: http://andraey.devote.se
Postat av: emmy

väldigt sött lamm. roliga dag dessutom på slutet

2008-11-26 @ 12:30:47
URL: http://altemyra.blogg.se/
Postat av: carro

hahah helt normalt faktiskt! ja har hittat min xd <3

2008-11-26 @ 17:50:35
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0