Si Yo Fuera Un Chico

Är nyss hemkommen från skola och sjukgymnast. Har en överbelastning i vaden förmodligen så fått stetchövningar att göra innan träningen så ska de nog släppa snart :))
Skolan idag bjöd på två lektioner. Först blev de att lyssna på muntliga svenska presentationer. Mycket intressanta och roliga tal man fick höra på faktiskt :D Allt från brottning till modebloggar till barnsoldater i afrika. Själ vhöll jag då mitt tal om fetma ;) och är nöjd faktiskt. Känns otroligt skönt att slippa gå och tänka på det mer och har en sak mindre på min provpluggskola-lista :) Sen dagen till ära hade vi då spanska. usch ushch ..
Sitter nu och lyssnar på beyonce - if i were a boy (Si Yo Fuera Un Chico) på spanska för att försöka få tillbaka min motivation till språket, men den motivationen försvann för längesedan .. tyvärr : ((


Nu ska jag äta sen plugga till spanska provet imorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0