Trötter

Har lite tid nu över innan skolan, så slänger in ett inlägg nurå :) Kan börja med att berätta om skoldagen igår som egentligen var väldigt meningslös!  Men rolig ;) Iaf, först svensk som vi pratade bort, är ändå klar med mitt tal redan :) Sen lunch och en genomgång matte sen kollade vi fotboll ett tag. Först var de jag pilla och johanna och ngr till från klassen som slutade med att de bara var jag och pilla kvar, men de var mycket trevligt : ))  sen gick vi tillbaka till skolan för spanskan, där vi inte gjorde så mycket heller, gissade mest vartifrån finnkirunaskånskelituenska killen kom ifrån ;p mer geografi lektion =D

Idag äre hinderbana på idrotten som gäller dårå! Sen ett litet besök hos k-g med mattelektion sen blire hem och pluggapluggaplugga ideologier, politiska parti, demokrati, regler, problem osv. osv. SKA gå bra på provet imorn! :D
Idag hämtas också Chris Brown biljetterna! Och jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt ska se honom, på riktigt! Obeskrivligt! =D
Iaf, ska ja lägga över lite ny musik på mobilen och bege mig till skuuulan : )


 
åååh detta är rörigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0