walking in a winter wonderland

åh tog paus i spanskapluggandet och hamnade här , ovanligt? Ne brukar oftast bli så (a)
Jag och frida började iaf att lyssna på julmusik idag, igod tid och allt :) började dock tidigare förra året om jag inte minns fel :O ? Myspys är de verkligen med julkänsla!  Okej jag är ingen vintermänniska egentligen, jag gillar inte snö för att snö är lika med kallt blött och snöbollskastning .. höhö. Men de får gärna vara snö när man själv är inne i värmen, då snö är sjukt mysigt engligt mig! ;D Och med all denna julmusik osv. gör ju att man längtar till julen! Pepparkakor, lussekatter, lucia, julafton, mys på det säger jag bara! :D
Men efter nyår får de gärna bli vår direkt :))
Kanske lite onödigt blogginlägg detta, men julen är mysig - Eller hur? :D



jag och natha förra julen påväg hem från skolan, xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0