En skoldag kvar

Sen är det höstlov!!

Och fy vad jag verkligen behöver det. Idag var det sjukt svårt att gå upp från sängen för att göra sig i ordning till skolan speciellt med tanke på att det fortfarande va så mörkt ute! Jag tror nästan jag klädde på mig och cyklade till skolan i sömne ..
Men nu är det minsann inte långt kvar! Imorgon efter vår jobbiga 5 lektioners dag är det höstlov och London väntar! Höstlovsveckan har jag också bestämt mig att vara hela och hållet pluggfri! Eftersom jag vet att veckor framöver kommer bestå utav just det, plugg plugg plugg ..

Skolan idag gick annars fort. Först idrott där det var boxning. Fy satan vad jobbigt det var!! Men man kan ju verkligen säga att jag piggnade till där. Jag och Pilla ägde då allt och alla på boxningen då vi körde hårt och seriöst ;) Träningsvärk imorn, (y) men det är väl gött ! mahah.
Efter det en genomgång inför matte provet imorn. Sen var det slut på denna torsdagen :)

Har varit hemma nu ett tag och hunnit gå ut med Nea en runda också. Måste bara påpeka att jag stör på mig på folk som har sina hundar lösa utan koppel när de inte har koll på dem och när hunden inte är lydig eller lyssnar alls på ägaren! Ha dem kopplade vafan xd


Kommentarer
Postat av: carro

gud vilken söt header och de du fixat darl! love it :D<3

2008-10-23 @ 13:30:14
Postat av: Pilla

Allt eller inget ;D haha.

Ja ge oss lov NU :D <3<3

2008-10-23 @ 15:22:31
Postat av: Pilla

föresten så älskar jag din underbart söta hund! :) <3

2008-10-23 @ 15:23:32
Postat av: Rebecka

HAHA :D du låter som en surtant "ha koppel förfan!"

2008-10-23 @ 19:41:27
URL: http://andraey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0