glad gladare gladast

Måste bara trycka in ett inlägg nu, för jag är såå himlans glad!
Träningen gick kalas verkligen, körde tre saker jag aldrig gjort innan,
jag utvecklas verkligen nu och vågar testa det mesta vilket känns kanon!
Idag körde jag iaf,

1. skruv i salto för första gången , (iofs bara halv, men ändå varit rädd för skruvar länge)
2. Ställde dubbeln för första gången, 5 st minst ställde jag, (tror jag det  var ..)
3. Körde dubbel-halv för första gången i trupphallen. blev kanske inte så lyckad men det ska jag fixa (y)
4. Hamnade också  på huvudet en gång, idag igen?! vafan liksom. men det vaer as härlig känsla! Skruvade i första volten istället för andra .. huhu, klantigt (a) 



Idag besökte jag också fabror doktorn. eller ja det var en kvinnlig. Har fått en muskelsträckning i rygg och nacke som spänner sig upp till huvudet som gjort att jag varit yr och haft ont huvudet i en vecka nu, kanske inte det bästa att landa på huibvudet idag också då, menmen . Har iaf fått medicin mot det så ska snart fixa sig :))



Dans uppvisning imorn, usch fy och blä. Ska bli sjukt kul men jag är neeervös!
Önska mig lycka till ! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0