God kväll!

Eller kanske godnatt tpy, ska snart lägga mig och sova.
Har varit hos Arthur ikväll med massor trevligt folk, hur kul som helst att träffa alla igen! saknat det.  Sitter nu här med huvudvärk som jag haft sen i tisdags.. klantig som man är kör man överslag.. till huvudet?! Vilket inte var så smart då jag haft huvudvärk för det sedan dess, sedan körde jag dubbel .. till huvudet?! i torsdags vilket inte gjort något gott för mittt stackats huvud, så nu har jag ont och är smått yr .. menmen : )
Imorgon plugg i massor, Svenska grej, Analys på en film och översättning på engelskan.
Har en fullspäckad vecka framför mig, som jag ser fram emot :))


Kommentarer
Postat av: carro

de är bara tll tt såtta igång me samhälen nu.. fyfyfy <3<3<3

2008-10-12 @ 10:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0