Höst på riktigt

Nu börjar det bli kallt och så ute faktiskt. Man fryser typ.
Iaf dagen bestod utav tog höstbilder med natha , sen åkte jag till staden med mammi på synundersökning. Fick ett glatt besed att jag slipper glasögon :D men jag har typ för stora pupiller eller ngt. ajja. Träffade iaf Natha i stan sedan så vi kollade runt lite och fikade och träffade sedan Jamie, Olle, Kasse och Claudia. Sen gick alla på sina håll och den va de bara jag och Jamie kvar så träffade vi My så satt vi tre och snackades tills min buss kom.
Nu kommer snart Sanna hit så ska umgås med henne ikv :) var ett tag sedan. Måste också packa eftersom jag inte ens börjat på det ..
Imorgon smäller det!


Puss på en bra dag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0