Kungsbacka / Göteborg

Tog tåget från halmstad runt fem i fredags. Runt sex va vi framme i kungsbacka.
Blev planering, mat, idol och umgås tillsammans med familjen johnsson hela kvällen. trevligt :)
På lördagen gick frida&elin upp kvart i fem , medan jag och matilda fick ligga kvar tills kvart i sju då vi gick upp.
Sen tåg vi tåget till göteborg och sedan spårvagnen tills dit vi skulle.
Sen runt halv tio tog fotografen mitt första foto, som skulle vara ett ''före-foto'' med andra ord osminkad, ofixad med morgonfrilla (y) Sen började elin sminka mig , och hon va verkligen jätte duktig!
Blev dock lite stressigt och sånt, så hann nästan inte  fixa mitt hår alls. Men det gick ändå , eftersom man inte såg håret nästan alls när det var nästan bara närnärnär bilder  xd Hoppas ngn bild blev användbar iaf :)
Kom tillbaka till Halmstad igen runt tre lördagen för att sedan jobba klockan fyra -.- seeegt!
Fick  välförtjänt  sömn där efter och sov nästan 14 timmar inatt, härligt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

snygge :)

2008-10-20 @ 21:58:09
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0