Seriöst,

Nu är det min tur att klaga på för mycket plugg!
För nu är det mycket. hahah har nog inte riktigt förstått de förräns jag såg Pillas blogg och upptäckte att de va bannemig en del. Inte nog med att man går till skolan till fem !! Sen har man ett helt berg med plugg att göra när man kommer hem, great!
Fick idag också reda på att skolfotot som jag haft sån ångest över (ahha seriöst, drömde mardrömma om det xd) ska tas om , blev tydligen inte bra , och jag är glad glad glad för detta! : )
Måste skriva klart min novell idag, så bara att ta tag i det, och det ska jag  göra NU!

skriver kanske mer sedan ; )

Kommentarer
Postat av: Pilla

Ja och HELVETES JÄKLA NOVELL SKIT. DEN KAN TA OCH STOPPA UPP SIG SJÄLV I RÖVEN. jag har en blörjan sen tar det stopp i min fantasi och hjärnan kolapsar.. x) sen vet jag slutet me ..... xD ja SKOLFOTTO IGEN :D <3<3

2008-10-06 @ 18:56:01
Postat av: caroline

tack för kommentaren, svaret är publicerat under samma inlägg på kommentarer :) Hoppas du hittar något du gillar!

2008-10-06 @ 21:28:39
URL: http://clewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0