Att göra närmsta tiden

  • Skärpa mig i skolan och ta tag i läxorna och plugget direkt! När en kurs är slut är det kört om man är missnöjd med sitt betyg, lika bra att börja i god tid , även fast det är hur tråkigt som helst.
  • Träna på alla träningar och kämpa satan! Nu har jag rätt motivation och vi ska få ihop ett juniorlag med nytt fristående och matta och hopp varv , vi bara SKA få ihop ett lag!
  • Börja köra min rehabövningar för knät! Om jag börja få ont i det igen kan jag räkna med ngr månader borta från gymnastiken.. IGEN! och Nej det vill jag verkligen inte riskera!
  • Spara pengar till London, nu är det inte långt kvar mina vänner, om ungefär 5 veckor bara är vi i London. Ååh vad jag älskar den staden! Ska också kolla upp olika shoppingställen i London som jag inte varit på, annars räcker faktiskt Carnaby Street länge också!
  • Hålla mig från att få ännu en förkylning, käka vitaminer osv. Kan inte missa massor i skolan, kan inte missa träningar .. MÅSTE HÅLLA MIG FRISK HELT ENKELT! När denna förkylningen är borta, ska förkylningen bannemig vara borta helt och hållet!

Det var väl lite saker som jag kom att tänka på just nu bara, kommer väl mera såsmåningom, förresten
 

Någon som vill fixa min blogg ???


: )

Kommentarer
Postat av: carro

skärpa dig i skolan? hm hur går de på den punkten sötnöt <3<3 :D

2008-10-01 @ 14:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0