igår idag imorn . .

Igår var det skola igen, med en håla på tre timmar ungefär, så det blev stan .. blev lite shopping, bla. en klänning, två koftor och en blus (kommer kanske bild senare på detta) Sen var det tillbaka till skolan för dans, som senare visade sig vara inställd , silken tur att de informerar oss i god tid osv!! Sen blev det träning på kvällen , gick ganska bra det också. Men jag känner mig inte så laddad inför vårt '' Hfg trathlon '' på lördag med tanke på att jag inte tränat så mycket på sistone, pg.a . förkylning.

Idag blev det skolan igen, såklart. En riktigt riktigt seg dag faktiskt! Hade dock inställda lektioner, så blev håla och sånt.  Fixade också schemat en till gång idag, förhoppningsvis den sista gången nu, eller? :S Bytte dans grupp för att få dansa med mina gymnasttjejer , får dock lite sämre schema men de gör inget, schemat ser alldeles utmärkt ut nu och jag är nöjd!
Slutade med spanska idag, och med tanke på trötthet och huvudvärk gjorde nog att man var lite okoncentrerad., Jag och Amanda ''råkade'' då säga verben lite högt och vid lite fel tidpunk och fick då en liten utskällning av läraren, båda blev illröda i ansiktet och bara ville skratta, så vi blev knäpptysta och kollade ner i bänken, och efter det räckte vi upp handen varje gång vi vile säga något ;)  men ändå spanska kl. 15 - 16 på eftermiddagen?! orkar man verkligen det? Nej!!

Imorn blir det två lektioner på förmiddagen, sen hem och sen till frissan för klippning och färgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0