ny blogg design?

Sitter nu och kollar på de nya gossip girl avsnitten, är att rekommendera!

Idag vart det skola , som vanligt. Idrott direkt på morgonkvisten, gör att man är ganska trött .. men gud va kul idrotten är! Hade riktigt roligt måste jag erkänna, de är toppen (y)  Efter det blev det matteprov, trodde det skulle gå bättre, har nog aldrig gått så dåligt på ett matteprov innan. men jag väntar spänt på resultatet innan jag yttrar mig det sista, har jag riktigt tur kanske de trots allt gick okej? Får hoppas på det bästa. Tror dock inte jag kommer få samma betyg på Matte A kursen som jag hade i matte på högstadiet.. tråkigt. Men somsagt det är bara ett prov, mycket kan hända ;)
Iaf , träning ikväll dåja, fristående 2,5 eller 3 timmar ?! Iaf min första fristående träning med nya gruppen, ser jag fram emot. Skola imorn dans, en lektion sen slutar jag runt halv tio, känns bra, helgen har nästan redan börjat ! (;
Har dock lite som måste pluggas, idag? Eller kanske får de bli imorn har trots allt hela helgen på mig ;)

Är sugen på en ny bloggdesign också, kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0