Sammanfattning av helgen

Inte blivit mycket bloggande i helgen, så nu när jag ändå står på jobbet tänkte jag slänga in ett litet inlägg som summering av helgen.
I Fredags blev det bio (Mirrors) med Natha. Det är väl typiskt oss att välja skräckfilm för att sedan skrämma upp varandra? haha, iaf efter vi bestämt oss för att vi skulle på bio och hämtat biljetterna träffade vi Jamie en liten stund, trevligt, ett tagsedan vi tre umgicks sådära. 45 minuter senare satt vi inne i biosalongen. Bion isig var inte jätte läskig, men det tycker jag inte att skräckfilmer nu för tiden är.. Men vissa scener i filmen gjorde ju att man hoppade till lite och .. skrek (a) haha. Jag skrek för att jag var rädd , natha skrek för att jag skrek, alla andra var tysta? haha, så kan de gå ;) Iaf mycket trevlig kväll!
lördagen efter att ha fått några extra timmar sömn än vad man brukar så bar det av till stan först, köpte ett armband faktiskt. Senare blev det träning, vilket inte gick jätte bra, har blivit förkyld, igen?! jobbigt värre.
Efter träning följde jag med natha på juggefest efter många om och men, träffade michelle också och annat trevligt folk! Det var trevligt, men känner ju dock att jag håller på att bli sjuk så var trött osv.
Och idag (söndag) har jag inte gjort något speciellt. Står på jobbet just nu och har precis nästan läst ut engelska boken som skall vara klar tills imorn. Har även en novellanalys, ett novellutkast och information om USA;s presidentval kvar att göra tills imorn, så plugget väntar..

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0