tisdagsmorgon

Slänger in ett litet inlägg här hade jag tänkt mig. Blir inte mycket till skola idag då, har två lektioner i vanliga fall varav en är insälld idag. Känns ju smått onödigt att sticka till skolan för en lektion, men har ju nära till skolan och måste ändå hämta lite saker där, så blir en lektion mellan 09.10 - 11.10 , spanska dessutom.. gör ju faktiskt att man funderar ännu mer på att skita i den, men jag ska gå! Har bestämt det ;)

Dagens planering; 

♥ Spanska 09.50 - 11.10

♥ Låna en historie bok i bibblan

♥ Ta tag i matten, plugga inför provet

♥ Öva spanska glosorna 

♥ Skriva om ungdomskulturen från 1945 - 2008 (skulle varit klart igår ..) 

♥ Träning 18- 20.30 Riktigt träningssugen sedan träningen i lördags!

Nu skall jag fixa mig , pusspåer!

Det blir nog dessutom en ny bloggdesign snart, tröttnat .. IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0