Triathlon lopp väntar

Står på jobbet idag och laddar inför triathlonloppet!!
Idag äre ''hfg mästerskap'' i triathlon , om jag kännt mig halvt död efter ett träningspass innan kan jag lova att jag kommer vara död efter idag! Simma först 200 meter, Cykla 8,5 km och springa 3,4 km, inte så mycket ett försig men när man lägger ihop allt blire jäkligt mkt occh jobbigt , enligt mig iaf x) Så glad om jag klarar mig igenom det hela ! och det ska jag göra ;D
Önska mig lycka till! ;D


btw ikväll blir nog skoj! :D kommer bilder och text om detta sedan efter hand ..

Kommentarer
Postat av: Emil Ehnberg

Oj då :) starkt att hålla på med den sporten !

2008-09-06 @ 23:48:19
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0