HAHAH made my day xD

HAHAHAH sitter här och knäcker mig efter att ha läst becks blogg som knäckt sig efter att ha läst min blogg xD såhär står de iaf;

'' Alla älskar Emmy " För övrigt sitter jag och kollar på tv nu, på 500 kg kliniken eller ngt i den stilen. . Säger bara fyfan vad äckligt det är!!! Ska då aldrig bli så fet :||| FY SÅ ÄCKLIGT! :OO" /Emmy
Emmy allvarligt, dags att dra ner på morötterna i skolan nu annars lär du hamna på kliniken. Förlåt men sanningen svider! :O Tih läste Emmys blogg och hennes fettofobi räddar min kväll, tänker på alla gånger vi skojat
om det i vår kära matsal!  ''



hahahha kanske inte så kul för er som inte fattar men gud xD mahaha internskämt

Dagen har idag bestått av besök hos tandläkaren , (hatahata.com) skolan, solat lite igen (a) och sen vare iväg till träningen och kom nyss hem därifrån :) Så nu blire slappa ikvälll till oth. Imorn blire två lektioner slutar runt elva sen blire fika med tjejerna i stan! puss på det!


Kommentarer
Postat av: becks

HAHA och nu gjorode du min kväll åter igen, kan skratta åt detta hur många gånger som helst, är nog ganska lättroad, hahahhaha xD Ses imorgon snygging <3

2009-02-05 @ 22:35:41
URL: http://andraey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0