lördag

Börjar med gårdagen. Igår iaf blev det en skön sömn, kommer inte ihåg vad jag gjorde sedan, iaf träning sen halv fem. Fristående blev de och styrka. Efter det duschade vi alla och åkte hem till emma där det blev pizza och mys. Kollade igenom gamla gymnastik filmer och umgicks. Nu är man ju bara liite taggad att köra gärnet, att kötta! ;) Kom hem igen ganska tidigt runt tolv för att sedan lägga mig , jobb väntade tidigt ..

Satte klockan på halv nio. Trött som fasen, men det är jag ju alltid på morgonen så inget nytt. Åt seegt så fick stressa lite sen för att komma till jobeet itid. Men osminkad och trött steg ja in på jobbet halv tio, som det var sagt :) Idag var jag riktigt duktig på jobbet, både sopade och våttorkade golven. pluspoäng på det (y) ökad lön kanske ? (aa)  Så iaf hann med mycket på de 3,5 timmarna innan det var dags att byta och pappa hämtade mig. Släpptes sedan av vid badhuset och solade då lite (h) göttans. Nu ska jag snart ut och gå en runda med syster sen kommer tjocka släkten hit ikväll och firar min och pappas födelsedagar <:o))


- och det var ett jädrans tjat om chris brown ''kvinnomisshandlaren'' okej, JAG HAR HÖRT DE NU! :| men vill forfarande inte tro det är sant (a)


pusssshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0