måndag

Tjofräs, idag har jag egentligen inte mycket att skriva om. Men anyway. skolan idag gick ganska snabbt, två lektioner med eget arbete, en lektion med film och en lektion med genomgång på 40 minuter, så de döög :)  Efter skolan tog jag mig till badhuset för att sola solaruim.. höhö. Annars har jag pluggat matten klart så nu är jag inte 20 sidor efter planeringen längre (y) feels great! :) Har annars bara tagit det lugnt ikv. sitter och lyssnar på gammal musik, och just nu Anton & Affe - Världelös som jag och natha lyssnade sönder för två år sedan ungefär :D

glöm inte bort att du är väääääääärldelös tralalal (8) :D



pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah oh yeah!

2009-02-02 @ 20:26:38
URL: http://hellonatha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0