2009

Nu var det 2009, känns så otroligt bra! Känner på mig att detta kommer bli de bästa året! De bara måste bli det :) Nyårsafton blev inte riktigt som tänkt. Jag och natha gjorde oss först iordning här hemma för att sedan ta bussen till snöstorp till Sanna där Fanny Adele och Josefine redan var :) Sedan gick vi till Mathias som hade fest i brogård. När vi kom var det kanske runt 15 pers. senare började de strömma in mer och mer folk hela tiden och det var lite kaosaktigt så jag och natha tog bussen hem igen elva. När vi kom till stan såg vi att nästa buss till frennarp gick om 83 minuter. Jaha liksom , då var de lika bra att bara börja gå. I högklackat för att tillägga .. Det slutade med att jag och natha gick barfota mitt på vägen för att undvika stenar och grus .. Tio i tolv stormade vi in hos natha, där liten del av henne släkt var. Så firade vi in nya året där, eftersom mina föräldrar var i kvibille. Ett gick vi sedan hem till mgi och sätte oss och åt godis tills två .. xD Sen åkte natha hem och jag la mig sedan runt halv fem och sov tills halv tre :)) det var hela storyn! Vet att ni antecknar ;)



kommer mer bilder ..

Kommentarer
Postat av: villlee..

Jag antecknar emmy ( : ska bara hitta papper o penna hihih

2009-01-02 @ 13:09:16
Postat av: villlee..

Jag antecknar emmy ( : ska bara hitta papper o penna hihih

2009-01-02 @ 13:09:56
Postat av: Pilla

Sicken klockren Emmy klänning du hittade! Sjukt fin på dej!! :) <3

2009-01-03 @ 14:35:56
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Pilla

det vill jag med ha du! (; Men Vi har inga ju :( :P haha <3

2009-01-04 @ 00:19:37
URL: http://perniillawisth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg ;)

2009-01-07 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0