At woork

Har inte haft något roligt att skriva på ett tag, därför jag inte skrivit, men liksom hur många läsare har jag egentligen? hum.. inte många :) kanske bara för inte så många vet om bloggen heller, xd iaf. inte hänt så mycket på sistone, skolan har börjat igen likaså träningen, så har kommit tillbaka till allt normalt igen efter lovet. Känner på ett sätt att det är ganska kul att börja skolan igen, träffa allt folk och så :) men allt plugggg .. slipper vi mer än gärna :) Helt okej schema ändå måste jag säga, halvlånga dagar nu istället för jätte korta och jätte långa som jag hade i höstas. Känner också att vårterminen kommer gå fort, hoppas det iaf. Längtar så sjukt mycket efter sommaren också. Känns som man längtar mer och mer varje år. Men den kommer väl snart hoppas jag, den måste det!!

Iaf står på jobbet nu, jobbat i ca 1,5 timmar nu, 5 timmar kvar, sen blir det direkt träning 16 - 18.30. Nog prat om det, har en bokrecension att skriva som ska lämnas in imorn, så pusshejs så länge :)


<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0