ge mig sommar

Har blivit lite utav en vana att skriva blogginlägg när jag jobbar, men det är ju då som jag har som tråkigast i veckan också .. så blir oftast så :) Var en vecka sedan sist, och det har inte hänt så mycket under tiden. Igår var jag i stan och fikade med michelle&victoria och planerade lite inför nästa helg, chris brown då och föfan vad kul vi kommer ha! Tåg upp till sthlm på fredag morgon , Chris brown på kvällen, Shopping shopping shopping (love it) hela lördagen och sedan hemkomst med tåg på söndagen, kommer blir en helg att minnas känner jag på mig.

Igår kväll efter stan blev det filmmys med gympa tjejorna, mycket trevligt :) taggad nu efter alla gymnastik filmer att sattsa järnet! Annars idag jobbbar jag tills tre för att sedan åka hem till morfar och äta , sedan träning igen vid fyra. Slutar den halv sju, sen när jag kommer hem är det lite plugg som måste göras inför morgondagen.

/ E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0