internationella kramdagen

Ja det är så sant som det är sagt. Internationella kramdagen idag, fick veta det imorse sen glömde jag bort det och blev påminnd om det nu ikväll igen. Så fått alldeles för lite kramar idag för att vara internationella kramdagen, men några har jag ju allt fått ;)



Idag i skolan träffade vi speu07orna som varit iväg nu precis och de berättade för oss hur London livet var och gav oss tips och berättade om saker vi ska tänka på när vi är iväg. :) längtar sjukt mycket nu. 7 måndader kvar. äsch det kommer gå fortfort vet jag :) London here i come! :)

Tillbaka till topmodel :)

Kommentarer
Postat av: carro

va tvungen att ta blodprov igen men nån sköterska höll mej i handen (a) så de gick bra tss :))

2009-01-22 @ 16:51:10
URL: http://carroliljaa.blogg.se/
Postat av: sanna

AJAJ JAG DÖÖÖÖÖÖÖR VAD JAG SAKNAR DIG :'(:'(

2009-01-22 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0