smile



snart så :)

Nu är det bara 3 dagar kvar, tiden går snabbt och snart bär det av till stockholmo. Skolan idag gick ganska segt. Funderade på att gå hem efter spanskan, haft ont i huvudet hela dagen. Men blev att jag stannade kvar hela dagen och mådde bättre på slutet. Och måste också påpeka att jag lärt mig hur man säger stoppa fingret i halsen på tjeckiska (y) ; Strc prst skrz krk .. Känns som något som är väldans bra att kunna i framtiden, :) eller kanske inte när man inte ens kan uttala det .. Ja allmän språkkunskap är en kurs man måste ha också . Blev dock ingen träning för min del idag , sov när jag kom hem och kände sedan inte alls för det. Fortfarande hubudvärk, så blir att ta det lugnt ikväll och lägga mig tidigt så jag är utvilad till skulan imorn ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0