Sthlm

Så nu tänkte jag berätta om helgen, har inte hunnit riktigt förräns idag.
Började iaf med att vi möttes vid tågstationen vid nio för att ta tåget till sthlm. Tog sammanlagt runt 4,5 timmar tror jag att komma dit med byte i göteborg. Tiden gick ganska fort trots riktig åksjuka .. men det gick iaf bra och innan man hunnit blinka var vi nästan framme :)



(viccan & michelle på tåget)

När vi sedan kommit fram till sthlm bestämde vi oss för att ta en liten shoppingtur innan vi skulle bege oss till hovet för konserten. Så så blev det. Bestämde ju oss för att inte köpa ngt då för att vi skulle slippa bära på det men blev ändå att jag hittade två tröjor ..  haha (= 
Runt halv sju satte vi oss på tunnelbanan för att ta oss till hovet. När det stannade sedan vid stationen som heter globen och vi steg av såg vi tusentals tjejer, och nej jag överdriver inte. Ett helt tåg med tjejer började gå mot hovet .och vi som var oroliga att vi inte skulle hitta, tss ;) haha.  Sjukt mycket  folk! Och även om vi tyckte att vi var i ganska bra tid så var det redan flera hundra meters lång kö, men det förstod vi inte riktigt utan gick längst fram förbi all kö och .. slapp den (a) Så lite smarta var vi allt :) Så vi går in och kollar in våra platser, riktigt bra platser måste jag säga! Såg jätte bra och nära trots att vi hade sittplatser. Vi går runt och kollar lite tills förbandet börjat spela som var Crossfire. När de spelat är det inte långt kvar tills chris skulle komma in. Någon minut senare kommer en stor klocka fram på storbildsskärmarna och räknar ner från 1,5 minut. Då blir det verkligen stämning där bland allt folk. Alla skriker och ropar. Miljontals blixtrar från kameror. Och där kommer han, öppnar med wall to wall. han är så grym! Helt sjukt så bra han var. Jag skrek så jag fick ont i huvudet, hes dagen efter javisst (Y) Fortsatte sen med en rad andra sjukt bra låtar. Helt underbart var det att se honom, väntat på detta sen förra året då jag inte kunde åka och se honom. :))) Iaf hade kunnat skriva en hel novell med saker som var så underbart bra med konserten, men de ska jag inte göra (a) Efter konserten åkte vi dit vi skulle sova och lyssnade på chris brown och snckade och somnade sedan :)






Lördagen blev det shopping för hela slanten, från halv ett tills de stängde typ (a) Hittade då en del, var ju ändå sthlm vi var i så i resväskan hem fick jag med mig jeanskjol, 2 klänningar, underkläder, 2 tröja, linnen, jeans väst, blus, skor. kanske glömt ngt, men väldigt lyckad shoppingdag :))



På söndag åkte vi hem igen, Mycket lyckad resa. Tack tjejer! Måste göras om :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0